Gepubliceerd op vrijdag 15 september 2017
​Wist u dat 55% van de huurderstevredenheid afhangt van reparaties? En verreweg de meeste contacten tussen huurders en corporaties gaan over reparaties? Daarom is het belangrijk dat u dit proces goed voor elkaar heeft.

Op Corporatieplein, 21 september, introduceert ViaData het Connected Customer Model: Dé praktische aanpak naar tevreden huurders. Kom langs op corporatieplein en laat u inspireren en helpen uw klanten de beste service te bieden!

Vanaf half 10 staan wij voor u klaar in de Expohal, standnummer 35.
Via onderstaande knop kunt u zich aanmelden voor Corporatieplein 2017.

  Delen op Facebook   Delen op LinkedIn



Meer weten over "Huurderstevredenheid kun je inplannen"?

Gebruik dit formulier enkel voor niet spoedeisende vragen

Ook interessant


nieuws

AVG-wetgeving: ViaData informeert.

Ieder kwartaal versturen wij een nieuwsbrief aan onze klanten, waarbij een onderscheid...

20 juni 2018

nieuws

Livegang Connect-It bij Woonbedrijf ieder1

Op maandag 18 juni vond bij het kantoor van Woonbedrijf ieder1 in Deventer de livegang...

19 juni 2018