BOOST! Uw service

Is uw serviceorganisatie al future-proof? Of sterker: staat al midden in de toekomst? Om bij te blijven is een voorsprong noodzakelijk. Wat u daar voor nodig heeft? Om bij te blijven heeft u fieldservice specialisten nodig …en een flexibel platform.

Verschil in service

Als uw klant een reparatieverzoek heeft dan lost uw serviceorganisatie dat op. Dat is wat uw klant minimaal verwacht, toch? Om klanten te behouden zult u dus meer moeten doen. Daarom dient u het verschil te maken op service. Natuurlijk begint dat met het organiseren van een goede service organisatie. Echter, al te vaak zien we dat dit vooral intern gericht is en blijft.

Mogen wij wat vragen stellen?    

Door ons fieldservice specialisme weten onze professionals de juiste vragen te stellen, de juiste antwoorden te geven en u mee te nemen naar excellente service.

Bent u eigenlijk wel klantgericht? Weet uw klant wat ze mag verwachten van uw organisatie? Kan uw klant ‘omnichannel’ een reparatie melden en vooral: gaat de handling in uw organisatie dan ook efficiënt? Weet u wanneer uw klant een storing heeft? Of sterker: kunt u ook voorkomen dat uw klant een storing heeft?

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Voor een klantgerichte organisatie heeft u klantgericht platform nodig. Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ís een klantgericht platform met sterke integratie met Office365 én standaard IoT en Artificial Intelligence on-board.

Met 20 jaar fieldservice kennis en ervaring helpt ViaData u graag uw serviceorganisatie écht klantgericht te maken.

Meer weten

Maak de next step in service…en kom in contact met dé Fieldservicespecialist.

Menu