Corona update: ook thuis uw centrale bereikbaarheid geregeld!

Omdat communicatie in deze crisistijd cruciaal is, proberen we onze klanten te faciliteren met bereikbaarheidsoplossingen bij thuiswerken. Hiermee zorgt u bijvoorbeeld dat uw medewerkers zich vanuit huis kunnen aanmelden op het bedrijfsnetwerk. Zij zijn daardoor zowel onderling als voor klanten goed telefonisch bereikbaar.

Om u tijdens de Coronacrisis zo snel en adequaat mogelijk van dienst te zijn, heeft ViaData tijdelijke bereikbaarheidspakketten opgezet waarmee u:

  • uw callcenter/receptie of groep medewerkers bereikbaar kunt houden door middel van een doorschakeling van het hoofdnummer.
  • uw medewerkers de mogelijkheid geeft om met elkaar virtueel te overleggen door middel van audio- en/of videoconferences.

De continuïteit van uw organisatie en de bereikbaarheid van uw medewerkers zijn nu belangrijker dan ooit. We realiseren ons dat klanten op zoek zijn naar passende oplossingen om deze situatie het hoofd te bieden en denken daarin graag met u mee. Zo helpen we u om de bereikbaarheid van uw bedrijf en medewerkers op het gewenste niveau te krijgen. Neem contact op met uw accountmanager of bel ViaData via 0513 – 619 350 als wij iets voor u kunnen betekenen.

Menu