Omnichannel intake
Bij veel organisaties is het mogelijk te communiceren via e-mail, telefoon, de website, WhatsApp en social media. In de praktijk is het echter nog vaak zo dat klanten niet via al deze kanalen op dezelfde manier worden bediend. Het is juist van belang om telkens dezelfde servicegraad te bieden, via welk kanaal een vraag, storingsmelding, call of reparatieverzoek ook binnenkomt. Connect-It 365 Fieldservice is hierop volledig ingericht, ook als een melding uw organisatie via IoT bereikt.
Intelligente planning
Connect-It 365 Fieldservice gaat ver in intelligente planning, wat de kans op een zogeheten first-time-fix aanzienlijk vergroot. Klanten kunnen zelf 24/7 een afspraak plannen. De software beschikt over een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk plansysteem, dat rekening houdt met onder meer regio’s, kennis, competenties, en certificeringen. Zo komt de juiste monteur met de juiste kennis op het juiste moment en op de juiste plaats in actie. Ook de mogelijkheid van geautomatiseerde planningsoptimalisatie is in de software ingebouwd.
Geoptimaliseerde service-app
Door onze jarenlange kennis en ervaring in fieldservice kennen wij de servicebranche. De standaard aanwezige Microsoft Fieldservice-serviceapp biedt CRM-integratie, waardoor het bijvoorbeeld ook mogelijk is om een offerte te maken op locatie en eenvoudig een klanttevredenheidsenquête af te nemen. Daarnaast bieden we een geoptimaliseerde, meer intuïtieve en gebruiksvriendelijke app, waar ook offline mee kan worden gewerkt. Monteurs kunnen uitgevoerde acties met deze app direct in het veld vastleggen en vervolgafspraken maken die automatisch synchroniseren met het intelligente plansysteem.