Fieldservice Management

20 jaar ervaring

Net na de millenniumwissel begaven wij ons al op dit terrein: ‘Fieldservice management’. Destijds vrijwel onbekend. Struikelend over terminologieën, noemden wij onze software onze mobiele oplossing ter ondersteuning van de buitendienst. Planning en uitvoering met elkaar verbinden. En dat was nog niet zo eenvoudig met een broze mobiele data infrastructuur. In een tijdperk zonder smartphones… Maar wij fiksten het. Wij waren én zijn de pioniers van de buitendienst-automatisering.

Never-fail

We merkten ook dat in een periode van ruim 10 jaar de technologische veranderingen sneller waren gegaan dan in de 100 jaar daarvoor. We merkten dat het voortdurend bijblijven een grote uitdaging is. En de (eind-)klant veranderde en vraagt in plaats van reactieve ‘break-fix’ naar pro-actieve ‘never-fail’.

Dynamics 365

Dit vereist klantgerichte organisatie, een flexibel platform met proactieve mogelijkheden én ontwikkelpower. En zo kwamen wij bij Microsoft. Wij begrijpen écht de hoe fieldservice werkt en Microsoft heeft met Dynamics 365 Customer Engagement een krachtig toekomstbestendig platform die écht klantgericht is. Integraties Office365 en standaard technologieën als IoT, AI en xR on board.

Samen met Microsoft helpen wij, met onze jarenlange expertise op Fieldservicemanagement, onze klanten excellente service te bieden. Met praktische branchekennis en –functionaliteiten (IP), maken we de match met de markt.

GA OOK VOOR EXCELLENTE KLANTWAARDERING

Oplossingen:

Branches:

Wij werken onder andere voor woningcorporaties, bouwbedrijven, installatiebedrijven en facilitaire dienstverleners

Service kan altijd beter

Ontzorg uw klanten met de oplossingen van ViaData voor vastgoedonderhoud. Dankzij overzicht in uw workflow zijn binnen- en buitendienst beter op elkaar afgestemd, wat ten goede komt aan het rendement van uw serviceorganisatie. Interesse? Bespreek uw vraagstuk met ons.

Gerelateerde case:

Woningcorporatie Woonbron

Woningcorporatie Woonbron

Het werken met een nieuwe oplossing voor het managen van service en onderhoud brengt veranderingen met zich mee. Hoe ingrijpend deze veranderingen worden beleefd, hangt grotendeels af van een grondige inventarisatie, goede begeleiding en degelijke implementatie. We vroegen uitvoerder Iwan Kamberg van woningcorporatie Woonbron hoe men de overstap naar Connect-It van ViaData heeft ervaren.

Nieuws en events:

Menu