Beheer en support

Vanzelfsprekend is het belangrijk dat je zo optimaal en probleemloos mogelijk van onze oplossingen gebruik kunt maken. Daarom kijken we graag regelmatig samen of alles nog naar behoren werkt. Het platform – Microsoft Dynamics 365 – is dusdanig flexibel, dat we jouw systeem bij veranderingen in uw je bedrijfsvoering weer perfect kunnen laten matchen met jouw wensen. Bestaande functionaliteiten kunnen worden bijgeschaafd. Nieuwe functionaliteiten kunnen indien nodig worden ontwikkeld. De software is gebaseerd op de modernste technologie. Niet voor niets heb je gekozen voor een toekomstbestendige oplossing. Laat ons als klant van ViaData weten wat je bezig houdt. Samen zorgen we dat jij de concurrentie altijd een stap voor bent.

Direct contact opnemen met de ServiceDesk?

Bij ViaData zit je relaxed

Als klant heb je behoefte aan een betrouwbaar platform voor het aansturen van jouw belangrijkste processen. De software moet vlot en probleemloos werken. Daarnaast moeten jouw data te allen tijde snel beschikbaar en veilig opgeslagen zijn. Heb je desondanks vragen of problemen, dan wil je snel en vriendelijk geholpen worden door iemand die jouw bedrijfsproces begrijpt. Wanneer je hiervoor een deskundige partner hebt gevonden, geeft dat een gerust en ontspannen gevoel. Drie redenen waarom je bij ViaData goed zit:

  • Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 kun je terecht bij onze ServiceDesk, bestaande uit een team goede opgeleide en gecertificeerde medewerkers. Het betreft een zogeheten ‘skilled’ ServiceDesk, wat betekent dat in de meeste gevallen jouw vraag of probleem tijdens het eerste contactmoment wordt afgehandeld.
  • Onze consultants kennen jouw branche én spreken de taal van jouw medewerkers. Zowel vóór, tijdens als na iedere implementatie zorgen ze voor optimale begeleiding. Onze klanten waarderen de mogelijkheid om met de consultants te kunnen klankborden en zo hun processen te optimaliseren.
  • ViaData streeft naar lange-termijnrelaties. Alleen zo leren we jouw organisatie goed kennen en zijn we in staat branche specifieke behoeften blijvend te vertalen naar verbeteringen en nieuwe features in onze oplossingen.