Grip op onderhoud met Connect-It 365 Fieldservice

Hoe zorg je dat onderhoudsvragen in één keer goed én zo snel mogelijk worden afgehandeld? Met een adequate planning, is het korte antwoord. Maar die planning moet afgestemd zijn op zowel de organisatie als de klant. Integratie is daarbij het sleutelwoord. Edward Dalmulder, informatiemanager bij Fien Wonen, vertelde aan CorporatieGids Magazine hoe de stap naar de cloud en de implementatie van Connect-It 365 Fieldservice een belangrijke efficiencyslag opleverden in het managen van dagelijks onderhoud voor de corporatie.

Integratie = betere afstemming van processen

De stap naar de cloud leidde voor Fien Wonen tot een toekomstbestendig applicatielandschap. Vervolgens zorgde de integratie van verschillende oplossingen tot betere afstemming van processen. Edward Dalmulder: “Het voordeel van Connect-It 365 is de integratie met Dynamics Empire Online. Dat brengt met zich mee dat je het complete proces binnen één oplossing vorm kunt geven. Dat verbetert de interne efficiency én geeft een oplossing die verregaand geautomatiseerd is.”

Het gehele interview lees je hier.

Bron: corporatiegids.nl | foto: Bas Duijs fotografie

Gerelateerde klantcases:

Deel deze klantcase