Webinar: over wat je gemist hebt op Corporatieplein 2021

Heb je ons gemist op Corporatieplein 2021, om welke reden dan ook? Niet getreurd, op dinsdag 26 oktober organiseren wij om 11 uur een webinar over alles wat we bezoekers hebben laten zien. Interessant voor iedereen die nieuwsgierig is naar de meest recente mogelijkheden van Connect-It 365 én waarom dat jou kan gaan helpen in een nog beter en kostenefficiënter management van je service en onderhoud.
Corporatieplein 2021 stand ViaData

Drie thema’s, drie innovaties

Wat kun je in dit webinar verwachten? Pragmatisch als we zijn, houden we het graag concreet en niet te lang. Graag vertellen wij je in één uur meer over de drie onderwerpen, waarvan wij op de beurs gemerkt hebben dat ze voor jou ook interessant kunnen zijn.

  • Migratie: wil je overstappen van Connect-It naar ons nieuwe toekomstbestendige Connect-It 365? Dat maken we in 6 simpele stappen inzichtelijk, wat je kunt verwachten, waar je tegen aan kunt lopen (of niet) en hoe je dit soepel kunt implementeren in je organisatie.
  • ‘Meten is weten is verbeteren’: weet jij precies hoe je serviceorganisatie presteert? Denk dan bijvoorbeeld eens aan de bezettingsgraad van je vakmannen, je first-time-fix-ratio of het aantal gereden kilometers per dag. Met onze Power (BI) dashboards die we koppelen aan Connect-It of Connect-It 365 heb je dit gelijk in beeld. Wil je ook weten hoe het dagelijkse onderhoudsproces nog beter kan? Dan laten wij je graag kennismaken met process mining. Hiermee visualiseer je niet alleen de pijnpunten van je serviceproces, maar zie je ook concreet hoe en waar je dit kunt aanpassen en verbeteren.
  • ‘Corpblue’: alles voor een glimlach, ja Coolblue heeft dit tot achter de komma goed voor elkaar. Maar ook als woningcorporatie kun je op een dergelijke manier functioneren. Wij noemen het ‘the next step in service’. Precies weten wanneer de vakman bij de klant aankomt, contact via Whatsapp en chatbox (of natuurlijk gewoon bellen) en nog veel meer. Ieder contactpunt kent de actuele status van het serviceverzoek. Met als doel overal blije gezichten.