In dit webinar laten wij je op 9 december om 15 uur zien hoe je met slim gebruik van Microsoft Dynamics 365 Field Service aanzienlijk meer uit je serviceorganisatie kunt halen. Vooral effectief als je werkzaam bent in de installatietechniek, bouwservice of facilitaire branche. In het kort leer je wat de applicatie precies kan en welk direct voordeel het je kan opleveren. Handig als je al werkt met Office 365, Microsoft CRM of ERP. We houden het to the point, want tijd is kostbaar. Daarom zorgen wij ervoor dat je binnen 30 minuten snapt hoe je Microsoft Dynamics 365 Field Service voor je eigen organisatie zou kunnen inzetten.
Enkele directe voordelen:
- Van reactieve naar proactieve serviceverlening: voordat klanten het zelf doorhebben kun jij via het systeem al problemen voorspellen, detecteren en zo goed als verhelpen.
- Intelligence resourceplanning: door slim te plannen bespaar je kosten en stuur je technici alleen gericht op pad wanneer ze het hardst nodig zijn. Je klant zal door de precieze planning en de bijbehorende meldingen weten waar hij of zij aan toe is. Tel uit je winst.
- Problemen in één keer oplossen: via het systeem geef je jouw technici de tijd, tools en informatie die ze nodig hebben om problemen direct de eerste keer op te lossen en dus vertrouwen en loyaliteit bij de klant op te bouwen.
Interessant voor iedereen die eens een kijkje in de keuken van een ander wil nemen. En natuurlijk voor iedereen die al werkt met Connect-It of plannen heeft om intensiever hier mee te gaan werken.