Is jouw serviceorganisatie al future-proof? Of sterker: staat het al midden in de toekomst? Om bij te blijven is een voorsprong noodzakelijk. Wat je daar voor nodig hebt? Om bij te blijven heb je fieldservicespecialisten nodig …en een flexibel platform.
Verschil in service
Als je klant een reparatieverzoek heeft dan lost je serviceorganisatie dat op. Dat is wat een klant minimaal verwacht, toch? Om klanten te behouden zul je dus meer moeten doen. Daarom dien je het verschil te maken op service. Natuurlijk begint dat met het organiseren van een goede service organisatie. Echter, al te vaak zien we dat dit vooral intern gericht is en blijft.
Mogen wij wat vragen stellen?
Door ons fieldservice specialisme weten onze professionals de juiste vragen te stellen, de juiste antwoorden te geven en je mee te nemen naar excellente service.
Ben je eigenlijk wel echt klantgericht? Weet jouw klant wat hij of zij mag verwachten van je organisatie? Kan je klant ‘omnichannel’ een reparatie melden en vooral: gaat de handling in je organisatie dan ook efficiënt? Weet jij wanneer je klant een storing heeft? Of sterker: kun je ook voorkomen dat je klant een storing heeft?
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
Voor een klantgerichte organisatie heb je een klantgericht platform nodig. Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ís een klantgericht platform met sterke integratie met Office365 én standaard IoT en Artificial Intelligence on-board.
Met 20 jaar fieldservice kennis en ervaring helpt ViaData je graag je serviceorganisatie écht klantgericht te maken.
Meer weten
Maak de next step in service…en kom in contact met dé Fieldservicespecialist.