Microsoft Dynamics 365 Field Service
Klanttevredenheid verbeteren en je service en onderhoud processen continue efficiënter maken, kan dat samen gaan?
Jazeker, dat kan je realiseren door het complete software platform van Microsoft en de kennis en kunde van ViaData. Als expert helpen we jou hiermee.
Het Microsoft platform biedt hiervoor een complete oplossing wat het gehele spectrum van service (self-service, remote, field, klant contact center, omnichannel) interactie volledig automatiseert. Daarnaast is integratie met Microsoft 365 standaard wat de productiviteit van de gebruikers vergemakkelijkt en vergroot. Doordat het Microsoft platform een open platform is integreert het eenvoudig met andere kernsystemen zoals je ERP en CRM.
Planmatig en niet planmatige dienstverlening is hiermee mogelijk voor alle typen objecten waar service en onderhoud benodigd is conform afgesproken SLA’s.
Microsoft is marktleider in deze markt wat een garantie is voor de toekomst.
Wij helpen je jouw service en onderhoud doelen te realiseren door je bijbehorende processen continue beter te ondersteunen. ViaData helpt en biedt resultaten.