Microsoft Fieldservice

Omdat service altijd beter kan

Het serviceniveau van jouw organisatie heeft een gigantische invloed op de klanttevredenheid. Ga je voor een 9+ ervaring, dan moeten alle aspecten van het serviceproces perfect op elkaar zijn afgestemd: de juiste vakman op de juiste tijd en plaats met ál het juiste materiaal. Alleen zo verhoog je de ‘first-time-fix’. Dit begint al met het inrichten van je intakeproces en het tijdig of zelfs proactief opsporen van storingen door middel van IoT en voorspellend onderhoud. Geen eenvoudige taak dus. Daarom heb je een partner nodig die alle onderdelen van jouw fieldservice proces begrijpt.

favicon ViaData
Next-level service leveren
favicon ViaData
Meer afspraken in één keer goed
favicon ViaData
Naadloze integratie in IT-landschap

Waarom?

favicon ViaData
Next-level service leveren
favicon ViaData
Meer afspraken in één keer goed
favicon ViaData
Naadloze integratie in IT-landschap

Een begrip in de vastgoedbranche

Connect-It 365 Fieldservice is een bewezen (100% SaaS) oplossing voor het managen van alle service- en onderhoud gerelateerde taken. Onze oplossing is inmiddels een begrip in de vastgoedbranche en wordt intensief gebruikt door vooral woningcorporaties en grote bouw- en installatiebedrijven. Met Connect-It 365 haken wij aan op het Microsoft-platform Dynamics 365. We hebben onze jarenlange ervaring, kennis en expertise in de vastgoedbranche weten te vertalen naar een meest optimale systeem voor gebruikers.  Vanzelfsprekend zitten we hierin ook niet stil. Door de enorme flexibiliteit van het platform kunnen we onze oplossing altijd bijschaven, verder ontwikkelen en zo inrichten dat het perfect matcht met de specifieke wensen van jouw organisatie.

Mee in de digitale transitie

End-to-end fieldservice betekent niets meer of minder dan het optimaal digitaal bedienen van klanten gedurende het gehele serviceproces: vanaf het binnenkomen en oppakken van de vraag, storingsmelding etc., tot en met de rapportage van de uitvoering en de integratie van data met de ERP-systemen binnen een organisatie of bedrijf. Maar zo eenvoudig als de definitie is, zo veelomvattend is het proces. Om dit te stroomlijnen en je huurderstevredenheid te verbeteren kun je niet achterblijven in de digitale transitie. Bekijk hiernaast de video over Connect-It 365 of lees hierover onze blog.

Service als verdienmodel

Als klant willen we allemaal die 9+ ervaring hebben. Vaak zit dan het verschil in de kleinste details. Bij een reparatie in het bijzonder is de ‘first-time-fix’ ontzettend belangrijk. Hoe vervelend is immers als de vakman een vervolgafspraak moet plannen omdat hij één klein onderdeeltje niet bij zich heeft. Als het belangrijkste proces van jouw organisatie het leveren van een specifieke service is, dan moet dit winstgevend zijn. Tegelijkertijd wil je op de lange termijn een voorkeurspositie opbouwen ten opzichte van de concurrent. Hoe je dat doet? Bekijk drie lucratieve tips.

Menu