Organisaties continue in staat stellen hun service & onderhoud persoonlijker en efficiënter te maken

Betere klanttevredenheid & efficiënter serviceproces

We zijn een partner van onze klanten om hun service en onderhoud doelstellingen te realiseren. Klanten persoonlijk bedienen en zo efficiënt mogelijk. Hiervoor moeten alle hoofdprocessen intake, planning en uitvoering naadloos ondersteund worden om zowel het planmatig en niet planmatig service en onderhoud met de juiste kwaliteit en resultaat het liefst in één keer goed te doen. Al sinds 2005 zijn wij gespecialiseerd hierin en ondersteunen wij onze klanten inmiddels 80 organisaties groot. Wij zijn een partner die alle onderdelen van jouw service en onderhoud proces begrijpt waaronder de naadloze integratie van de service en onderhoud applicatie in uw IT-landschap. Dat doen wij voornamelijk voor vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs en maakbedrijven.

favicon ViaData
Hogere klanttevredenheid
favicon ViaData
Service & onderhoud in een keer goed
favicon ViaData
Naadloze integratie in uw IT-landschap

Waarom?

favicon ViaData
Next-level service leveren
favicon ViaData
Meer afspraken in één keer goed
favicon ViaData
Naadloze integratie in IT-landschap

Een begrip in de vastgoedbranche

Wij stellen vastgoed beheerders continue in staat hun dagelijks onderhoud persoonlijker en efficiënter te maken.

Met Connect-It 365, de opvolger van Connect-It (sinds 2005 een begrip in de markt) hebben wij de bewezen 100 procent SaaS Fieldservice-oplossing voor het managen van dagelijks onderhoud gerelateerde taken, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Field Service. Reparatie en Mutatie onderhoudstaken en dan met name planning en uitvoering worden excellent ondersteund.

De meerwaarde van Connect-It 365 zit in de combinatie van bewezen functionaliteit op een toekomstbestendig Microsoft-platform. Het is het resultaat van twintig jaar kennis en ervaring, praktische en branche-specifieke features voor al het dagelijks onderhoud. Connect-It 365 sluit naadloos aan gangbare ERP-systemen in de markt zoals Empire (Cegeka) en Tobias(Aareon). De woningcorporaties standaarden zoals CORA, VERA en ketensamenwerking (via DICO) zijn verenigd in onze oplossing.

Mee in de digitale transitie

End-to-end fieldservice betekent niets meer of minder dan het optimaal digitaal bedienen van klanten gedurende het gehele serviceproces: vanaf het binnenkomen en oppakken van de vraag, storingsmelding etc., tot en met de rapportage van de uitvoering en de integratie van data met de ERP-systemen binnen een organisatie of bedrijf. Maar zo eenvoudig als de definitie is, zo veelomvattend is het proces. Om dit te stroomlijnen en je huurderstevredenheid te verbeteren kun je niet achterblijven in de digitale transitie. Bekijk hiernaast de video over Connect-It 365 of lees hierover onze blog.

Service als verdienmodel

Als klant willen we allemaal die 9+ ervaring hebben. Vaak zit dan het verschil in de kleinste details. Bij een reparatie in het bijzonder is de ‘first-time-fix’ ontzettend belangrijk. Hoe vervelend is immers als de vakman een vervolgafspraak moet plannen omdat hij één klein onderdeeltje niet bij zich heeft. Als het belangrijkste proces van jouw organisatie het leveren van een specifieke service is, dan moet dit winstgevend zijn. Tegelijkertijd wil je op de lange termijn een voorkeurspositie opbouwen ten opzichte van de concurrent. Hoe je dat doet? Bekijk drie lucratieve tips.