Onze ServiceDesk

Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur staan de skilled ServiceDesk-medewerkers van ViaData paraat voor het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Ons team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die volledig thuis zijn in onze oplossingen. Een ruime meerderheid van alle vragen en verzoeken worden tijdens het eerste contactmoment opgelost. We horen graag waarmee we u van dienst kunnen zijn!

U kunt onze ServiceDesk bereiken door te bellen of door onderstaand contactformulier in te vullen. Kies de optie die voor u het prettigst werkt.

Contactformulier invullen

Vul de velden hieronder zo compleet mogelijk in en druk op ‘verzenden’. Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, kunt u direct een bestand uploaden. Denk bijvoorbeeld aan een schermopname, waarmee u kunt laten zien waar uw vraag over gaat.

Heeft uw vraag betrekking op:
ICT-infrastructuur

Upload hier eventueel uw bestand(en) (max. 10MB):

Fieldservice Management

Upload hier eventueel uw bestand(en) (max. 10MB):

Contactmogelijkheden

De ServiceDesk is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar. U bereikt ons het snelst door:

  • het contactformulier op deze pagina;
  • te bellen naar: 0513 – 619 340.

TeamViewer

Via TeamViewer kan één van onze collega’s met u meekijken op uw scherm. Vaak is dit de snelste en eenvoudigste manier om uitleg te geven of uw probleem te verhelpen.

Joram Kelder
Joram Kelder
Heeft u direct hulp nodig of gewoon een korte vraag? Mijn collega’s en ik zijn u graag van dienst”.

– Joram Kelder, ServiceDesk-medewerker bij ViaData.

Menu