Onze ServiceDesk

Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur staan de skilled ServiceDesk-medewerkers van ViaData paraat voor het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Ons team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die volledig thuis zijn in onze oplossingen. Een ruime meerderheid van alle vragen en verzoeken wordt tijdens het eerste contactmoment opgelost. Voor de snelste afhandeling van je vraag of verzoek gebruik je ons Selfserviceportal. We horen graag waarmee we je van dienst kunnen zijn!

Je kunt onze ServiceDesk bereiken via het Selfserviceportal, door te bellen of door onderstaand contactformulier in te vullen. Kies de optie die voor jou het prettigst werkt.

Contactformulier invullen

Vul de velden hieronder zo compleet mogelijk in en druk op ‘verzenden’. Om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken, kun je direct een bestand uploaden. Denk bijvoorbeeld aan een schermopname, waarmee je kunt laten zien waar je vraag over gaat.

Heeft je vraag betrekking op:

    Upload hier eventueel je bestand(en) (max. 10MB):

    Contactmogelijkheden

    De ServiceDesk is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar. Je bereikt ons via:

    • het Selfserviceportal (snelste manier);
    • het contactformulier op deze pagina;
    • te bellen naar: 0513 – 619 340.

    TeamViewer

    Via TeamViewer kan één van onze collega’s met je meekijken op je scherm. Dit is een snelle en eenvoudige manier om uitleg te geven of jouw probleem te verhelpen.

    Menu