Onze ServiceDesk

Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur staan de skilled ServiceDesk-medewerkers van ViaData paraat voor het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Ons team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die volledig thuis zijn in onze oplossingen. Een ruime meerderheid van alle vragen en verzoeken wordt tijdens het eerste contactmoment opgelost. Voor de snelste afhandeling van je vraag of verzoek gebruik je ons Selfserviceportal. We horen graag waarmee we je van dienst kunnen zijn!

Je kunt onze ServiceDesk bereiken via het Selfserviceportal, door te bellen of door onderstaand contactformulier in te vullen. Kies de optie die voor jou het prettigst werkt.

Contactmogelijkheden

De ServiceDesk is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar. Je bereikt ons via:

  • het Selfserviceportal (snelste manier);
  • het contactformulier op deze pagina;
  • te bellen naar: 0513 – 619 340.

TeamViewer

Via TeamViewer kan één van onze collega’s met je meekijken op je scherm. Dit is een snelle en eenvoudige manier om uitleg te geven of jouw probleem te verhelpen.