Onze ServiceDesk

Op werkdagen van 08:00 tot 17:30 uur staan de skilled ServiceDesk-medewerkers van ViaData paraat voor het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Ons team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die volledig thuis zijn in onze oplossingen. Een ruime meerderheid van alle vragen en verzoeken wordt tijdens het eerste contactmoment opgelost. Voor de snelste afhandeling van uw vraag of verzoek gebruikt u ons Selfserviceportal. We horen graag waarmee we u van dienst kunnen zijn!

U kunt onze ServiceDesk bereiken via het Selfserviceportal, door te bellen of door onderstaand contactformulier in te vullen. Kies de optie die voor u het prettigst werkt.

Contactformulier invullen

Vul de velden hieronder zo compleet mogelijk in en druk op ‘verzenden’. Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, kunt u direct een bestand uploaden. Denk bijvoorbeeld aan een schermopname, waarmee u kunt laten zien waar uw vraag over gaat.

Heeft uw vraag betrekking op:

    Upload hier eventueel uw bestand(en) (max. 10MB):

    Contactmogelijkheden

    De ServiceDesk is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar. U bereikt ons via:

    • het Selfserviceportal (snelste manier);
    • het contactformulier op deze pagina;
    • te bellen naar: 0513 – 619 340.

    TeamViewer

    Via TeamViewer kan één van onze collega’s met u meekijken op uw scherm. Dit is een snelle en eenvoudige manier om uitleg te geven of uw probleem te verhelpen.

    Joram Kelder
    Joram Kelder
    Heeft u direct hulp nodig of gewoon een korte vraag? Mijn collega’s en ik zijn u graag van dienst”.

    – Joram Kelder, ServiceDesk-medewerker bij ViaData.

    Menu